Monday, June 1, 2009

U R the One 4 Me!


Mechanical Movement : ORIENT caliber 46A40 Made in Japan
Self-winding movement
21 jewels
21600/hour vibrations


Stainless steel case
Crystal glass
4-screw-fixed see-through caseback
Stainless steel bracelet or genuine leather strap
Water resistant to 50m
Diameter 41mm
Thickness 11.2mm

曾经以为你就是我的唯一 原来一直以来都是自己的一厢情愿
我不恨你也不怪你 就当我当初瞎了眼
我还是我自己 不喜欢带着仇恨过这一生
要作出一个坚决的决定并不容易 既然已经到了这个地步
就别再回头看了 过去已经成了遗憾
遗憾总归遗憾 没有什么回忆不会被时间冲淡
你就是我的唯一 在和你相处的那一秒开始
我的人生已经展开了新的一页
答应我 相依为命 直到永远 好吗?

2 comments:

  1. waaa.. see? now travelling here there, can blog about it ady hor/ LOL

    good to see some things come alive!! keep em coming! XD

    ReplyDelete
  2. 加油!!!
    有缘的一定可以找到一个视你为唯一的!

    ReplyDelete